21:09

Akcja zapuszczania u Ewy: "Zapuśćmy się na wiosnę 2016"

Na początek akcji czekałam ponad dwa miesiące i... doczekałam się! :) Kilka dni temu dołączyłam a akcji zapuszczania włosów na blogu u Ewy. Bardzo się cieszę, że wiosenna akcja ruszyła. Wiem, że początek przewidziany jest na 1 lutego, ale... ja zaczęłam już przedwczoraj ;) Tylko ze względu na to, żebym na spokojnie około 29/30 dnia każdego miesiąca miała już gotowe podsumowanie ;) Ze względu na mój stan zdrowia i samopoczucie wolę mieć zapas tych kilku dni 'w razie czego'.



Moje włosy są świeżo po cięciu. Ubyło aż 6 cm! :( Ale niestety potwornie się kruszyły po tym jak zafundowałam im 'krio'-mrożenie, odmrożenie (czyli stały się wilgotne), po czym po raz kolejny zamarzły :| Cóż... 'Mądry Polak po szkodzie' ;) Mam nadzieję, że najwyżej w trzecim miesiącu akcji powrócę do mojej długości sprzed cięcia. Chyba, że moje włosy zaczną robić mi kolejnego psikusa i poza wypadaniem przestaną też rosnąć w swoim dość żwawym tempie (zwykle jest to ok. 1,5 cm/m-c bez przyspieszaczy). Wszystko okaże się 'w praniu' ;)



Obecna długość: 68 cm
Obwód kucyka: 7 cm

Przepraszam za koszmarną jakość,ale miałam do dyspozycji tylko telefon i.... koszmarne światło ;)



A teraz to, czym zamierzam osiągnąć mój (a właściwie nasz!) cel - wstępny plan:

LUTY
- napary: skrzypokrzywa, rumianek (codziennie) + zielona herbata
- witaminy: D3, C, B1, B2, B6, kwas foliowy
- tran i olej z wiesiołka
- codzienny masaż skóry głowy TT
- wcierka: FARMONA Radical, kuracja przeciw wypadaniu włosów (2x10 ampułek) do 17 lutego, a następnie do końca miesiąca... coś innego :D ale jeszcze nie wymyśliłam co ;) może ruszę od razu z Triphalą, którą planuję na marzec? Zobaczymy :)


MARZEC
- napary: skrzypokrzywa, szałwia (codziennie) + zielona herbata
- kuracja napojem drożdżowym (50 g)
- witaminy: D3, C, B1, B2, B6, kwas foliowy (po wyczerpaniu tabletek - witamina B complex)
- tran i olej z wiesiołka
- codzienny masaż skóry głowy TT
Wcierka:
- wcierka z triphali (jestem ogromnie ciekawa jak zadziała! obiecuję osobną relację z jej stosowania :))

KWIECIEŃ
- napary: skrzypokrzywa, czystek (codziennie) + zielona herbata
- kuracja napojem drożdżowym (50 g)
- witamina B complex + D3
- tran i olej z wiesiołka
- codzienny masaż skóry głowy TT 
- wcierka: Joanna Rzepa

MAJ
- napary: skrzypokrzywa, żeń-szeń (codziennie) + zielona herbata
- kuracja napojem drożdżowym (50 g)
- witamina B complex (20 dni - dokończenie kuracji) + D3
- tran i olej z wiesiołka
- codzienny masaż skóry głowy TT
- wcierka: Jantar + kofeina


Nie obiecuję, że nie wymyślę 'po drodze' czegoś innego, co będę musiała przetestować natentychmiast :D Ale na razie zakładam, że trzymam się planu ;)


Pozdrawiam,
Klaudia

4 komentarze:

Paulina Anna pisze...

Hej! :) Też zapuszczam, piąteczka!
Również będę wspomagać się drożdżami i ziółkami, ale zauważyłam że na każdy miesiąc masz zaplanowaną skrzypokrzywę + coś innego. Radziłabym jednak uważać i nie pić skrzypokrzywy non stop przez 4 miesiące, i przynajmniej robić sobie tydzień przerwy w każdym miesiącu :) byś sobie nie zrobiła krzywdy.
Nie pomyślałam o suplementacji olejami i witaminami... może również dodam tran i olej z wiesiołka :)

Klaudia pisze...

Cześć Kochana :) Jeśli chodzi o skrzypokrzywę to piję ją od roku w systemie 4 miesiące na 2 miesiące przerwy i ponownie powtarzając cykl zamykam rok :) I do tej pory ten system mi słuyżył. Do tego cyklicznie piję też drożdże, więc nawet jeśli witamina B wypłuka się przy ziółkach to powróci wraz z porcją drożdży. A do tego 'w razie czego' uzupełniam zawczasu ewentualne braki suplementacją witamin z grupy B w tabletkach. Także wszystko pod kontrolą :) Ale dobrze, że czuwasz! Dzięki wielkie :))
Suplementacje olejami bardzo polecam! :)

Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów pisze...

Również zapisałam się do akcji, konkretny plan masz i oby udało Ci się go zrealizować ;)

Klaudia pisze...

Na to liczę :) Dziękuję!

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger