23:16

Początki zawsze są trudne... ;)

Witam Was Wszystkich! 

Pisząc teraz ten post zastanawiam się czy w ogóle był sens założenia tego bloga. Blogger to dla mnie czarna magia :D A w sieci jest już tak wiele blogów o przeróżnej tematyce, że kolejny jest chyba zbędny, ale.... ;)
Chcę w jednym miejscu zbierać moje włosowe postępy w taki sposób, aby nic mi nie umknęło i żebym do każdego małego pozytywnego (i nie tylko pozytywnego ;)) kroczka mogła wrócić kiedy tylko będę tego potrzebowała. 
Czy mogę nazwać siebie włosomaniaczką? Sama nie wiem ;) Co prawda pół roku temu zaczęłam dużo bardziej niż wcześniej dbać o włosy, zwracać na nie większą uwagę oraz bardziej je szanować, ale czy jest to rzeczywiście włosomaniactwo? Czas pokaże. Celem dla mnie są pięne włosy i przyjemność czerpana z ich pielęgnacji. Ale nie takie 'obsesyjne', więc jak to sobie kto nazwie to już chyba drugorzędna kwestia :) Na pewno dzięki mojemu zainteresowaniu tematem włosomaniactwa i zdobytej wiedzy żyje mi się lepiej - tak po prostu :D
Na pewno od czasu do czasu pomiędzy posty dotyczące włosów będę wtrącała 'trzy grosze' mojej nowej pasji, a mianowicie o górach, które pokochałam ostatniego lata od pierwszego wejrzenia :) oraz może ciut prywaty, ale to jeszcze się okaże ;) 
To tyle tytułem wstępu :P Mam nadzieję, że dalej jakoś samo pójdzie ;) Muszę sie co prawda tak duzo nauczyć, że jest to przerażające, ale moje życie jej pełne wyzwań, więc podejmuje kolejne! ;)

A na koniec moje wczorajsze odkrycie!
Falowańce po wrześniowym encanto już do mnie wróciły!! <3


Pozdrawiam Was serdecznie,
Klaudia

2 komentarze:

Ewa Bl pisze...

Kochana, jak najbardziej jest sens zalozenia bloga i nie wazne ile ich juz jest w blogosferze :)! Kazda z nas wnosi cos innego swoim pisaniem :) Zycze Ci wielu fantastycznych chwil w tym miejscu, lekkiego piora oraz osiagniecia swoich celow :) Powodzenia :*!
P.S.
Jak zrobie wreszcie porzadek w blogerze (obserwuje maksymalna ilosc blogow), chetnie dolacze do twojej witryny, tylko udostepnij prosze okienko obserwatorow :)

Klaudia pisze...

Dziękuję za dobre słowo :** Ty Ewo jesteś taką dobrą duszyczką włosomaniaczej blogosfery :) Wszystkie dziewczyny są miłe, pomocne i w ogóle, ale z Twoich słów ZAWSZE bije jakieś niesamowite ciepło <3

Okienko już udostępniam :) Gdzieś mi się zapodziało :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger