20:18

Wyzwanie książkowe na 2016 rok

Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku w internecie zaroiło się od przeróżnych wyzwań. Jednym z nich i tym, które bardzo mnie zaciekawiło jest właśnie wyzwanie książkowe. W szkole bardzo nie lubiłam czytać książek! Prawie każda była dla mnie karą. Zaczęło się to zmieniać pod koniec liceum, a na studiach wręcz pokochałam wszelaką literaturę. Niestety wraz z momentem rozpoczęcia pracy (i jednoczesnym dalszym studiowaniu) zaczęło brakować czasu i porzuciłam czytanie. Wstyd się przyznać, ale w zeszłym roku przeczytałem raptem 4 książki. Dlatego też świetnym pretekstem, jest podjęcie owego wyzwania co by się ciut bardziej ukulturalnić w 2016 roku ;) Oto z jakimi tematami będzie związany mój książkowy rok:


Książek nie będę czytała w kolejności wyżej podanej. Będę w danym czasie czytała te, na których temat będę miała aktualnie ochotę.

Na pierwszy ogień idzie:
 4. Książka, która ma w tytule imię - Oskar i Pani Róża (moja ma nawet dwa :D)




Słyszeliście o tym wyzwaniu? Bierzecie w nim udział? A może i bez niego macie chęć i mobilizację doczytania książek? :)


Pozdrowionka!
Klaudia

3 komentarze:

Ann Ka pisze...

Biorę udział w podobnym wyzwaniu, ale na mojej liście są 32 książki :)
Powodzenia :)

Klaudia pisze...

Przez moje nieustanne od 2 tygodni L4 za mną już 5 pozycji i szósta w trakcie, więc myślę, że skończę wcześniej niż zakładałam i pewnie coś jeszcze dorzucę :)

Marzycielka pisze...

Czytałam kiedyś Oskar i Pani Róża :) powodzenia w wyzwaniu :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger