22:58

Niedziela dla włosów #1 "Miszmasz"

Witajcie!

W końcu zebrałam się, żeby stworzyć pierwszą blogową niedzielę dla włosów :) Chyba sprowokował mnie właśnie ten 'miszmasz', który zafundowałam moim włosom ;) Ale do rzeczy!



NIEDZIELA DLA WŁOSÓW #1


OLEJOWANIE


 Tym razem 'w ruch' poszła oliwa z oliwek. Nałożyłam ją na całą noc, a pod nią znalazły się:
  • 2 spore łyżki żelu  z siemienia lnianego
  • 5 kropli mleczka pszczelego
  • 3 krople potrójnego kwasu hialuronowego
  • 2 małe łyżeczki gliceryny
  • 6 kropli keratyny
  • 4 krople witaminy E.



MYCIE + ODŻYWIANIE + STYLIZACJA


Mycie:  
Rano umyłam skórę głowy Białą glinką kamczatską 8 olei z Bani Agafii. Włosy były średnio przyjemne w dotyku, ale postanowiłam poczekać na efekt finalny.


Odżywianie:
I... tutaj zaczął się mój 'miszmasz' :D Troszkę mnie poniosło :P Ale efekty są bardzo zadowalające! Użyłam:
  • po 1 łyżeczce odżywek Garnier: Gęste i Zachwycające oraz AiK
  • po 1 łyżeczce masek Kallos: Keratin, Algae, Multivitamina (nie załapały się na zdjęcie) i Chocolate
  • po 1 łyżeczce odżywek Nivea: Diamond&Volume i Long Repair
  • 1 łyżeczka maski Ziaja Intensywne wygładzanie
  • sporą ilość lnianego 'glutka'
  • porządna łyżka mąki ziemniaczanej
  • po 5 kropli olejów z czarnuszki siewnej i jojoba
I to wszystko po wymieszaniu trafiło na moją głowę na ok. godzinę.
Po spłukaniu włos były miękkie, ale nie do końca gładkie. Nałożyłam więc jeszcze na moment odżywkę Goodbye Damage, po której ZAWSZE moje włosy robią się fantastycznie gładkie. I tym razem było tak samo.
Na koniec rozcieńczyłam w wodzie odrobinę żelu lnianego i wypłukałam w tym włosy.


Stylizacja:
Żel do stylizacji dla mężczyzn Isana

Żel wgniotłam w jeszcze ociekające wodą włosy. Trochę przesadziłam z ilością, ale później udało się wszystko ładnie odgnieść. Włosy wysuszyłam suszarką z dyfuzorem.


A oto efekt:

bez lampy

z lampą

Mam wrażenie, że lampa zrobiła plaskacza z moich włosów... Tak czy inaczej. Zdjęcia jak zwykle nie oddają finalnego efektu, który na prawdę jest zadowalający. Włosy są bardzo miękkie, śliskie i miłe w dotyku. Błyszczą się podobnie jak na zdjęciu z lampą ;)


A jak tam Wasze efekty weekendowego SPA dla kłaczków? :)


Pozdrawiam,
Klaudia

21 komentarzy:

beautyfrommadeline pisze...

Fajną mieszankę zrobiłaś i efekt super;)

Ann Ka pisze...

Bardzo ładny efekt końcowy :) śliczne włosy :)

Klaudia pisze...

Dziękuję Kochana! Myślałam, że z tej wybuchowej mieszanki nic dobrego nie wyjdzie, ale nie jest źle ;)

Klaudia pisze...

Bardzo dziękuję! :)

Joanna M. pisze...

Matko jaka mieszanka! Bomba! A efekt bardzo fajny, ładnie się kręcą :) Ładnie tu, będę czasem tu wpadać, zawrzyj do mnie :)

Klaudia pisze...

I to taka tykająca, haha :D Ale grunt, że obyło się bez ofiar ;) Dziękuję! Na pewno zerknę do Ciebie :)

Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów pisze...

Ale masz gęste włosy :)

Szmaragd pisze...

Swego czasu bardzo lubiłam oliwe z oliwek w pielegnacji moich włosów ale od kiedy sie zuzyla nie kupilam następnej bo ciagle zuzywam zapasy ktore nagromadzilam ;-)

Klaudia pisze...

Kiedyś były jeszcze gęściejsze.. ale wracają do żywych ;)

Klaudia pisze...

Ja właśnie też ostatnio nagromadziłam tyyyle olejów przez te marketowe promocje, że nie wiem kiedy to wszystko zużyję ;) Ale staram się olejować włosy przed każdym myciem, więc spora ich ilość jest dla mnie swego rodzaju motywacją :)

Ewa Bl pisze...

Cudna objetosc i piekne fale :)!

Klaudia pisze...

Dziękuję Kochana :)

Paulina Anna pisze...

Wow skomplikowana mikstura :) ale warto było patrząc na efekty.

annzad pisze...

Bogata ta Twoja NdW,a efekt jaki piękny :)

Klaudia pisze...

Zdecydowanie :)

Klaudia pisze...

Dziękuję :)

M pisze...

cudo!

Klaudia pisze...

Dziękuję :)

Jestem Megara pisze...

Piękne włosiątka ;)

Jestem Megara pisze...

Piękne włosiątka ;)

Klaudia pisze...

Dużo im jeszcze brakuje, ale dziękuję bardzo ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger