23:32

Moje ulubione... blogi włosowe

Witajcie!

Wpis ten powstał w ramach nowej serii stworzonej przez Anwen "Mój ulubiony...". Nie brałam udziału w pierwszej odsłonie dotyczącej ulubionego sposobu na przeproteinowane włosy, ale tym razem mam chwilę i chętnie wymienię moje ulubione blogi. Co prawda tych, które czytam regularnie i bardzo lubię jest dużo więcej niż ta, które wymienię, ale jakoś udało mi się zrobić małą selekcję ;)



Na wstępie zaznaczę, że w mojej liście celowo pominęłam blogi: Anwen, Natalii z BHC, Dari - Kosmetycznej Hedonistki czy Wiedźmy. Są to blogi znane na pewno każdej włoso- i urodomaniaczce, a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że znajomość tych blogów zatacza o dużo szersze kręgi, więc nie trzeba ich dodatkowo promować ;)


Oto moja lista: (BEZPOŚREDNIE PRZEJŚCIE DO BLOGA PO KLIKNIĘCIU W BANER)



1. Kasia na fali
http://www.kasianafali.pl/
Ciekawe pomysły na posty, rzetelne recenzje i serdeczność to to co zauważa się już na wstępie przeglądania bloga Kasi. Dziewczyna odwala ostatnio świetną robotę w kwestii układania planów pielęgnacji dla różnych typów włosów. Nie wierzę, że nie znacie tego bloga, ale jesli tak by się stało to polecam czym prędzej tam zajrzeć!


2. Moja włosowa Obsesja
http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/
Bardzo żałuję, że już prawie od pół roku na blogu Kingi nie pojawiają się nowe posty. Bardzo lubiłam tam zaglądać. Nawet dziś z sentymentem tam wracam, bo to pierwszy włosowy blog, na który natrafiłam w sieci i z którego dowiedziałam się o tak podstawowej (dziś dla mnie) czynności w pielęgnacji włosów jaką jest olejowanie. Tam też poznałam pierwsze półprodukty. Mogę powiedzieć, że właściwie moja przygoda ze świadomą pielęgnacją włosów właśnie tam się zaczęła :) Mam nadzieję, że Kinga wróci jeszcze do blogowania.

3. Porady Herrbaty

Na ten blog mimo, iż znany w blogosferze od dawna trafiłam stosunkowo... niedawno. Pierwsze co mnie zachwyciło to przecudowna tafla włosów Gosi. Na blogu można znaleźć dużo ciekawych porad i... jeśli mają doprowadzić włosy do podobnego stanu w jakim swoje ma autorka bloga to zdecydowanie warto z nich skorzystać ;) Znajdziemy tam też dużo recenzji kosmetyków z UK.


4. Martusiowy kuferek
http://www.martusiowykuferek.pl/
Do Marty również trafiłam do Marty jakoś niedawno, ale tam przepadłam po całości ;) Precyzja w każdym calu to chyba to co wyróżnia tego bloga najbardziej. Ciekawe porady podane w przyjemny sposób i... urocza autorka :)


5. Włosopasjatka
http://wlosopasja.blogspot.com/
Kolejna Marta, która swoim blogiem podbija moje serce ;) Ta dziewczyna to kopalnia genialnych pomysłów! Myślę, że za jakiś czas jej blog będzie jednym z tych najbardziej znanych i lubianych w blogosferze. Marta jest na najlepszej drodze, żeby to osiągnąć. Ja trzymam za nią kciuki i zaglądam regularnie! ;)


6. Włosy na emigracji
http://www.wlosynaemigracji.eu/
Bardzo lubię zaglądać na tego bloga, ale przede wszystkim uwielbiam Ewę - autorkę tego miejsca w sieci. Poza wiedzą na temat włosów i ciekawym przedstawianiu postów, Ewa ma w sobie jakieś magiczne ciepło i dobroć bijącą prosto z serduszka, które mnie bardzo, bardzo przyciąga na Jej bloga i z chęcią wracam tam najczęściej jak tylko się da. Lubię też jej pomysły na pielęgnację DIY. Często zastanawiam się skąd ona wzięła pomysł, żeby użyć akurat tego, a nie innego składniku i skąd wiedziała, że tak świetnie zadziała - bo zazwyczaj efekty są rewelacyjne :)



A jakie są Wasze ulubione blogi włosowe?



PS: Przepraszam za tą różną czcionkę, ale.... to nie ja :( to blogger :/

Buziak,
Klaudia

7 komentarzy:

Ewelina K pisze...

Ja z włosowych kojarzę ten ostatni :)

kasia na fali pisze...

Bardzo dziękuję Kochana za wyróżnienie, jest mi bardzo przyjemnie :)
Z podanych tutaj blogów znam wszystkie oprócz jednego, już idę tam zaglądnąć:)

Venus pisze...

Nie znam takich blogow , ale chetnie poznam. Moze sie wiecej naucze :)

Patrycja Gryszko pisze...

Nie znam zadnego ale juz tam z checia wpadnę :D

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

Kasia The Daily Books pisze...

Chętnie zajrzę na te blogi. Zapewne dowiem się czegoś nowego, bo w temacie włosowym nie jestem najlepsza :)

Fair Hair Care pisze...

Lubię też te blogi, są bardzo inspirujące :)

Marta I Włosopasjatka pisze...

<3

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger