22:25

Prezentowe nowości ;-)

Witajcie Kochani!

W lutym obchodziłam urodziny, a w marcu imieniny. Bardzo dobrze złożyło się, że moi bliscy postanowili zrobić mi praktyczne prezenty. Zrobili mały research i doskonale trafili z każdym upominkiem. Ku mojej radości trafiło do mnie kilka pielęgnacyjnych nowości do włosów i twarzy, ale też kilka ciekawych książek. Na początku marca udało mi się też w rozdaniu u Eweliny z bloga "Włosy muszą być długie" zgarnąć pewną książkę, ale o tym później :)






Produkty do pielęgnacji włosów:
1. Farmona RADICAL, Kuracja przeciw wypadaniu włosów - ampułki. Chodzi oczywiście o kurację w czerwono-zielonym opakowaniu, a nie ampułki, które recenzowałam w zeszłym miesiącu. Te używałam w zeszłym roku i sprawdziły się rewelacyjnie!
2. Farmona RADICAL, Odżywka wzmacniająco-regenerująca do włosów osłabionych i wypadających. Ma podobny skład do powyższych ampułek. Zobaczymy jak zadziała.
3. Joanna Rzepa, Kuracja wzmacniająca, do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Wcierka doskonale znana chyba każdej włosomaniaczce. Mnie również, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji jej stosować. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)
4. Farmona SAPONICS, odżywka do skóry głowy, do włosów cienkich i delikatnych. Nie wiem skąd mój darczyńca wiedział, że chciałam ją zakupić i przetestować :D W każdym razie trafił w '10' ;)
5. L'biotica BIOVAX, Intensywnie regenerująca maseczka, do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Oczywiście musiałam od razu ją przetestować i... jest przewspaniała!! Recenzja na pewno się pojawi, ale już stała się jednym z moich ulubieńców ;)
6. L'biotica BIOVAX, Intensywnie regenerująca maseczka, do włosów ciemnych. Tej maski nie miałam jeszcze okazji testować, ale ma ona podobny skład do tej powyżej i zawiera składniki, które moje włosy bardzo lubią, więc powinna sprawdzić sie tak samo doskonale jak ta do włosów słabych :)
7. MARION, Ampułki do włosów 7 efektów z olejkiem arganowym. To może być ciekawa kuracja. Na pewno zdam relację z testów :)
8. GREEN PHARMACY, Balsam do włosów przeciw wypadaniu z olejkiem łopianowym. Mój ukochany <3


Produkty do pielęgnacji twarzy:
1. AVON ANEW Clinical, Podwójny program liftingujący okolice oczu. Czyli przekładając z polskiego na nasze - krem pod oczy na dzień i na noc ;) Dopiero zaczęłam go stosować, więc ciężko mi się wypowiedzieć na jego temat. Na pewno mnie nie podrażnił. Reszta po jakimś czasie stosowania :)
2. Resibo, Olejek do demakijażu. To jest cud nad cudami! PRZEFANTASTYCZNY olejek do twarzy. Zaczęłam go również używać jako serum na noc pod krem i w tej wersji sprawdza się jeszcze lepiej! :)
3. Resibo, krem ultranawilżający. Kolejny wspaniały produkt od Resibo. Na razie sprawdza się bardzo dobrze. Oby tak dalej! ;)
4. AVON Naturals Skin Care, Woda różna do twarzy. Będę jej używała jak toniku. Jeszcze nie zaczęłam testów, ale mam nadzieję, że będzie mi służyła. 
5. Ziaja, Maseczka oliwkowa regenerująca z kwasem hialuronowym, maseczka regenerująca z brązową glinką i maseczka nawilżająca z zieloną glinką.
6. Perfecta beauty, Maseczka ampułka hialuronowa z sokiem z aloesu i zabieg oczyszczająco-regenerujący z lejem Marula.
7. Bielenda Profesional Farmula, 3-fazowy zabieg eksfoliacji i resurfacingu (peeling, maska i serum).
8. ROSSMANN Rival de Loop, Maseczka złuszczająca z wyciągiem z aloesu i rumianku.


Książki:  dokleję zdjęcie jutro ;)
1. Lafleche Isabell, Kocham Nowy Jork
2. Coleman Rowa, Słowa pamięci
3. Beam Christy Wilso, Cuda z nieba (chcę przeczytać zanim w kinach pojawi się ekranizacja)
4. Matthews Katie, Wszystko pamiętam, tatusiu
5. Koch Magdalena, Z głową w chmurach


Książkę o Arianie Grande (poz. nr 5) wygrałam w rozdaniu zorganizowanym na blogu "Włosy muszą być długie", którego organizatorką była Ewelina (autorka bloga), a sponsorem nagrody Wydawnictwo ZNAK. O książkę walczyłam dla mojej 12-letniej siostrzenicy. Była zachwycona!! Ja też przeczytam tę pozycję, ale za jakiś czas - w wolnej chwili :)



Przy okazji życzę Wam Kochani spokojnych Świąt Wielkanocnych. Spędźcie ten czas w radosnej i rodzinnej atmosferze. Odpoczywajcie i ładujcie akumulatory na wiosnę! :))


Pochwalę się jeszcze jakie smakołyki przygotowałam dla rodziców na dzisiejszą kolację ;)


Jajka faszerowane są nadzieniem z pieczarek, ogórków kiszonych, żółtek i majonezu. A w rybnych roladkach ukryta jest najzwyklejsza sałatka jarzynowa :)
Nie jestem mistrzem kuchni, ale wszyscy zgodnie stwierdzili, że było pysznie. Nie ukrywam - mi też smakowało ;)


Pozdrawiam,
Klaudia

18 komentarzy:

Patrycja Gryszko pisze...

Świetny post i produkty a jajeczka wygladają cudnie i smakowicie :3

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

Miss Marli pisze...

Ostatnio poleciłaś mi maskę Biovax i od razu poszłam do drogerii by ją kupić :) Bardzo miła pani poleciła mi właśnie tą nowość: intensywnie regenerującą maseczkę do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Po pierwszym użyciu już byłam zachwycona. Włosy są gładkie i wyglądają zdrowo :) Jestem ciekawa jakie będą efekty po dłuższym stosowaniu :)

Venus pisze...

fajny zestaw kosmetyków :)
uwielbiam Biowax
Smaka mi narobiłaś :)

I'm a Charlatan pisze...

odzywki biovax najlepsze!! sciagnelam sobie ostatnio kilka do US ;) Wszystkiego najj!!

Ika pisze...

o tych ampułkach z Marionu chętnie poczytam :)

Zakręcona pisze...

O proszę, jakie przyjemne nowości :)

KosmetykoFanki pisze...

Świetne nowości, same dobroci <3

Klaudia pisze...

Mówili, że smakowały ;) Mi w sumie też :D

Klaudia pisze...

Ooo, super, że się sprawdziła! Mam nadzieję, że dalsze testy będą równie owocne :) Polecam się na przyszłość :)

Klaudia pisze...

Ja też uwielbiam Biovaxy :) A i resztę mam nadzieję też polubię ;)

Klaudia pisze...

Dziękuję Kochana! :)

Klaudia pisze...

Na pewno recenzja się pojawi także zapraszam do zaglądania :)

Klaudia pisze...

Zdecydowanie :)

Klaudia pisze...

Aż chciałoby się wszystkie na raz testować :D

Dziecko We Mgle pisze...

Prezenty na bogato :D Te ampułki interesują mnie od jakiegoś czasu :)

Klaudia pisze...

Pewnie pojawi się ich recenzja także zapraszam :)

hairismylife pisze...

Ja mam serum z Marion do prostowania wlosow,choc prawie w ogole ich nie prostuje ale jest super na wyjscia!!

Wielopokoleniowo 3 pisze...

... właśnie od paru dni zachwycam się olejkiem Resibo :-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger