00:32

Martusiowa "paczuszka-niespodzianka" w ramach autorskiego projektu Włosopasjatki WSP ;-)

Witajcie!

Jakiś czas temu Marta z bloga Włosopasjatka (klik!) zaproponowała fantastyczny projekt pt. "Wymieńmy Się Pudełkami". Po przeczytaniu tego postu (klik!) bez zastanowienia napisałam do Marty, że bardzo chętnie wezmę udział w wymianie pudełeczkami. Moją 'parą' została wspaniała Marta (autorka pomysłu). Wczoraj otrzymałam paczuszkę, za która raz jeszcze serdecznie Marcie dziękuję! ;* Zobaczcie jakie wspaniałości znalazły się w moim pudełeczku :)





Kiedy otworzyłam paczuszkę moim oczom ukazała się piękna broszka w kształcie ust. Już wtedy na mojej buzi pojawił się wielki uśmiech, a jak odsłoniłam zabezpieczającą folię zaświeciły mi się oczęta *.* :D Na wierzchu znalazłam odręcznie napisany przez Martę liścik, w którym opisała dlaczego zdecydowała się na te produkty i... z resztą sami zerknijcie :)



Chyba obie z Martą chciałyśmy, żeby liścik był taki 'zwyczajny', od serducha, gdyż zarówno Ona jak i ja zdecydowałyśmy się na jego odręczne napisanie na 'zwykłej' kartce w kratkę :) Dla mnie to bardzo ważne, bo wiem, że to co Marta tam napisała to są Jej słowa, a nie 'gotowy tekst z internetu'. Bardzo to doceniam i dziękuję :)


Odżywka AiK i suchy szampon Batiste należą do moich absolutnych ulubieńców, więc bardzo cieszę się, że znalazły się w paczuszce. Nie wiedziałam jednak, że Batiste występuje w takich genialnych, podręcznych wersjach, które zmieszczą się nawet w niewielkiej torebce. Super, że dzięki Marcie się o tym dowiedziałam, bo to bardzo przydatna wielkość tego szamponu :) Do tego ma on zapach, którego do tej pory jeszcze nie miałam, a jest ona baardzo przyjemny ;)


Bardzo chętnie przetestuję też resztę produktów. Są one dla mnie zupełnie nowe, ale bardzo mnie ciekawią! Już nie mogę doczekać się testów wszystkich produktów ;) Jestem po pierwszym użyciu pomadki oraz tuszu i jestem zachwycona! Tusz bardzo fajnie wydłuża rzęsy i w ogóle się nie kruszy, a pomadka ma przepiękny odcień i dość długo utrzymuje się na ustach :)


W paczuszce były też 'bonusiki' w postaci gumek do włosów (tych nigdy za wiele i chyba każda dziewczyna się tutaj ze mną zgodzi ;)) oraz cudownej, ręcznie robionej bransoletki <33 Ozdóbka była zapakowana w widoczny na zdjęciu srebrny woreczek, a w środku była informacja, że Marta sama zaprojektowała tę bransoletkę! :O Poczułam się bardzo wyróżniona tym, że Marta obdarowała właśnie mnie czymś, co sama zaprojektowała :) Zobaczcie to cudo:


Piękna, prawda?? <3


Zachęcam Was Wszystkie do wzięcia udziału w projekcie Marty, bo on nadal trwa! Jeśli tylko macie na to ochotę zajrzyjcie do tego postu Marty (klik!) i wyślijcie swoje zgłoszenie. Uwierzcie mi, że warto :) I to nawet nie dla samego dostania paczuszki, a dla uśmiechu na twarzy tej drugiej, obdarowanej osoby :) I dla zwykłego 'dziękuje', które brzmi w tym wymiarze jakoś cenniej :)


Za jakiś czas, jeśli tylko znajdzie się dla mnie chętna para, sama ponownie wezmę udział w wymianie pudełeczkami, bo to fantastyczny projekt, który warto, aby się 'rozrósł' i żeby więcej osób o nim usłyszało :)




Pozdrawiam,
Klaudia

30 komentarzy:

Marta I Włosopasjatka pisze...

Super, że Ci się podoba! Zgłosiło się już kilka chętnych dziewczyn, które już przydzieliłam do siebie i czekam na więcej :D. Bardzo się cieszę, że tyle osób chce dać coś od siebie! :)

Ann Ka pisze...

fajne pudełeczko :)

tester Warkoś pisze...

Bardzo fajny pomysł! Pudełeczko mi się podoba. :-)

Klaudia pisze...

Bardzo mi się podoba i raz jeszcze - dziękuję <3

Klaudia pisze...

Również jestem tego zdania :)

Klaudia pisze...

Dokładnie tak! ;)

Mrs.Rose pisze...

Fajna paczuszka, podoba mi się kolor tej pomadki

Zakręcona pisze...

Świetna paczka ;)

Justyna Wyimaginowana pisze...

Bardzo fajna paczuszka, bardzo pomysłowe ;) Pozdrawiam, i dodaje bloga do ulubionych :)

Ola pisze...

Podoba mi się zawartość, a takie liściki pisane od serca miło dostać :)

Patrycja Gryszko pisze...

jeju jakie to fajne i miłe :3 wow!

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

Secret_style pisze...

Ja używam tego tuszu z miss sporty, generalnie lubię kosmetyki tej firmy, nie tylko tusze do rzęs :)

Z gerniera mialam kiedyś zampon też z tym olejkiem, ale u mnie się nie sprawdzil, bo na drugi dzien czulam jakbym miala tluste i oklapnięte wlosy :/

Masz rację gumek nigdy za wiele, moje wciąż jakiś potwór chyba podbiera, bo wciąz gdzieś się gubią ;) hehe

I bardzo spodobal mi się pomysl tych hiacyntów w wazoniku- skąd wzięlaś taki material ozdobny ? super pomysl, sama chętnie bym odgapila, jesli nie masz nic przeciwko :P hehe

milego dnia :)
Daria

Venus pisze...

Zaciekawił mnie ten tusz :)
Miła taka paczką

Angelika Cimoch pisze...

Bardzo lubię ten suchy szampon Batiste, jest niezbędnikiem w "trudnych" sytuacjach :)
Ciekawe zestawienie, podoba mi sie :)
Pozdrawiam

Miss Marli pisze...

Świetny jest ten projekt :) Sama chętnie wzięłabym w tym udział, gdybym miała większe pojęcie o kosmetykach :D

twoimioczami pisze...

świetna sprawa z tą wymianą! :) Szkoda że wcześniej nie słyszałam o niej :)
zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy, motywujący wpis, a bynajmniej tak mi się wydaje :)

Klaudia pisze...

Pomadka jest piękna <3

Klaudia pisze...

Również mi się podoba :)

Klaudia pisze...

Tak, Marta to kopalnia genialnych pomysłów :) Dziękuję ;)

Klaudia pisze...

Bardzo, bardzo miło :)

Klaudia pisze...

Bardzo mi było miło kiedy dostałam paczuszkę od Marty :)

Klaudia pisze...

Ja nigdy nie używałam kosmetyków Miss Sporty, a okazało się, że są na prawdę fajne i... tanie! ;)

Tego szamponu AiK z Garniera też nie lubię. I u mnie się nie sprawdził. Natomiast odżywkę polecam - uwielbiam ;)

Tak, tak... Te okropne potwory grasują chyba wszędzie :D

Bardzo cieszę się, że pomysł ozdoby wazonu się spodobał :) Bardzo proszę, do woli używaj tego pomysłu :) A materiał to... najzwyklejszy, wyprany worek po ziemniakach ;) Uprosiłam panią w warzywniaku niedaleko mojego domu i dała mi go bez opłaty ;) W końcu i tak wyrzucają te worki po sprzedaniu ziemniaków do śmieci ;) Jest genialny! Można tworzyć przeróżne kompozycje :)

Pozdrawiam :)

Klaudia pisze...

Jest na prawdę fajny! :)

Klaudia pisze...

Oj tak, suchy szampon często ratuje najbardziej niespodziewane sytuacje :)

Klaudia pisze...

Każda kobieta ma jakieś tam pojecie o kosmetykach :) A tutaj chodzi o to, żeby ktoś przetestował Twoje ulubione ;) Także na pewno takie masz ;)

Klaudia pisze...

Wejdź na bloga Marty, bo wymiana wciąż trwa :) Nowy wpis - genialny ;)

Szmaragd pisze...

Wszyscy chwalą tę odzywke aik :-D

Klaudia pisze...

Bo jest na prawdę bardzo fajna :)

Werka pisze...

Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci. Na pewno zaobserwuję bloga i zapraszam do mnie http://werka2003.blogspot.com

Klaudia pisze...

Tak lakier ma piękny kolor :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger