00:32

Moje ulubione.... maski emolientowe

Hej, hej!

Dziś przychodzę do Was z postem dotyczącym moich ulubionych masek emolientowych. Dla mnie te maski to podstawa pielęgnacji często spuszonych i niedociążonych włosów.
Dzięki maskom, o których dziś wspomnę moje włosy są dociążone, błyszczące, miękkie i lejące. Ostatnio trafiam w '10' z każdym zakupionym przez siebie kosmetykiem do włosów. Wiele z nich trafia praktycznie od razu do moich ulubieńców ;)
Jako, że moja pielęgnacja to głównie maski/odżywki emolientowe mam kilku swoich ulubieńców :) Zobaczcie sami - kolejność przypadkowa ;)




 1. PLANETA ORGANICA, CZARNA MASKA MAROKAŃSKA


To mój hit od pierwszego użycia. Użyłam jej w dość słabym dla moich włosów momencie, kiedy końce były maksymalnie suche i myślałam, że nadają się już tylko do obcięcia. I stał się cud! Pięknie dociążyła i uelastyczniła moje kosmyki. I tak samo było podczas każdego kolejnego użycia. Włosy po jej użyciu stają się fantastycznie miękkie i dociążone. Nigdy nie obciążyła moich włosów i zawsze spisuje się na medal! Pozostanie ze mną już na zawsze :)

Skład: Aqua with infusions of Organic Argania Spinosa Kernel Oil (organic argan oil), Organic Citrus Aurantium Amara Flower Oil (organic neroli oil), Laurus Nobilis Leaf Extract (laurel oil), Olea Europaea Fruit Oil (olive oil), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (eucalyptus), Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil (lavender oil), Origanum Vulgaris Extract (extract of oregano); Cetearyl Alcohol, Glyceryl Srearate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Isopopyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.



2. ZIAJA, MASŁO KAKAOWE


Z tą maską polubiłyśmy się dopiero od drugiego czy trzeciego użycia, ale... wina leżała po mojej stronie ;) Na początku za krótko wypłukiwałam ją z włosów. Przyzwyczajona do lekkich, naturalnych masek PO czy NS, które momentalnie wypłukują się z włosów zapomniałam, że lekko silikonową 'ziajkę' trzeba wypłukiwać chwilę dłużej. W każdym razie gdy już wszystko zrobiłam jak trzeba efektem byłam zachwycona! Moje włosy nigdy wcześniej tak nie błyszczały. Do połowy długości błysk był obłędny (Na początku miałam wrażenie, że po raz kolejny jej nie domyłam, ale nic bardziej mylnego!), reszta włosów również była bardzo błyszcząca (ale nie tak jak górna część). Co prawda efekt utrzymał się 'tylko' ok. półtora dnia (później włosy już tak bardzo nie błyszczały), ale i tak byłam bardzo zadowolona. Kosmyki były też bardzo miękkie, oczywiście dociążone i maksymalnie wygładzone. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride , Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-10, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Parfum, Citric Acid




3. ISANA PROFESSIONAL, KURACJA Z OLEJEM ARGANOWYM


 
Kolejna moja miłość od pierwszego użycia. Moje włosy uwielbiają produkty ISANY i olej arganowy, więc właściwie ta śmiesznie tania maska nie mogła się u mnie nie sprawdzić ;) Po jej użyciu włosy są ujarzmione, wygładzone i błyszczące. Kuracja nie obciąża włosów. Natychmiastowo poprawia ich wygląd. Z pewnością kupię ją ponownie. Bardzo udany produkt.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Quaternium-87, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate.





źródło: www.ezebra.pl
Do grona moich emolientowych hitów należy też odżywka Timotei, Drogocenne olejki, ale że mowa miała być o maskach to o w/w odżywce naskrobię za jakiś czas osobny post. W każdym razie - to najlepsza odżywka jaką do tej pory używałam! Jest nawet lepsza od Garnier AiK, a myślałam, że nic nie jest w stanie jej pobić. Nadal lubię działanie odżywki Garniera, ale Timotei na moje wysuszone końcówki jest jak zbawienie ;)








Osobne recenzje każdej z masek z czasem na pewno pojawią się na blogu ;)



Moje ulubione emolientowe odżywki należą pewnie do ulubieńców większości. Nie odkryłam Ameryki - wiem, ale jeśli znajdzie się choć jedna osoba, która tych masek (lub którejś z nich nie znała wcześniej) i okaże się, że dzięki tej liście stanie się też i jej hitem to będę szalenie szczęśliwa :)





To jak? Znacie czy nie znacie? Którą z tych masek lubicie? A może jest wśród nich taka, z którą się nie polubiliście? Podajcie też proszę swoich, wartych przetestowania emolientowych ulubieńców :)





Pozdrawiam,
Klaudia

34 komentarze:

Kathy Leonia pisze...

hm chyba nie mam żadnej z nich:D

Ann Ka pisze...

mam marokańską i po pierwszym użyciu jestem zadowolona, zobaczymy :)pozostałych trzech jeszcze nie miałam okazji używać :)

Mój Mały Kawałek Nieba pisze...

Mam tylko maskę Ziaja Masło Kakaowe, ale to już wiesz :)

Klaudia pisze...

Polecam zatem zacząć od testowania najtańszej z nich - arganowej ISANY :) Kosztuje ok. 5 zł, a myślę, że będziesz zadowolona ;)

Sylwia Aga Matuszyk pisze...

Produkty z ZIAJA są świetne ! :) Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/

Czarna Kawa pisze...

punkt 2 i 3 uwielbiam :)! obserwuję również :*

beautyfrommadeline pisze...

Żadnego z Twoich hitów nie miałam;) Najbardziej kusi mnie Ziaja i ta marokańska z PO;)
Obserwuję i pozdrawiam;)

Anastazja K. pisze...

Żadnej nie miałam, ale bardzo kusi mnie odżywka Timotei i ta z Ziaji. Z Planeta Organica mam maskę Toskańską i świetnie się sprawdza!!!

Anastazja K. pisze...

Żadnej nie miałam, ale bardzo kusi mnie odżywka Timotei i ta z Ziaji. Z Planeta Organica mam maskę Toskańską i świetnie się sprawdza!!!

Kathy Leonia pisze...

muszę wykończyć zapasy xd

Klaudia pisze...

Gorąco polecam! Szczególnie Drogocenne olejki z Timotei ;) Kiedy zamawiałam marokańską rozważałam też toskańską, ale szala przeważyła na marokańską jednak :) Kiedyś natomiast na pewno chętnie wypróbuję także toskańską :)

Klaudia pisze...

Obie polecam, ale marokańska w tym starciu jednak wygrywa ;)

Klaudia pisze...

Jedne z najtańszych włosowych hitów! :)

Klaudia pisze...

Również bardzo je lubię :) Chętnie zajrzę do Was :)

Klaudia pisze...

Wiem, wiem :)

Klaudia pisze...

Moje każde kolejne użycie marokańskiej tylko potęgowało pierwsze wrażenie także powinnaś być zadowolona :)

Klaudia pisze...

Skąd ja to znam... :D

Alice McDalvis pisze...

O! Dobrze, że o tym piszesz, bo ostatnio szukam czegoś dobrego. Znudził mi się już Kallos troszeczkę, przyznaję.
Pierwszy mnie zainteresował szczególnie. tym bardziej, że ma fajne opakowanie. Nie lubię tubek, no chyba że chodzi o kremy do rąk...

Fair Hair Care pisze...

Kupię kiedyś na pewno tę z Isany, bo każdy ją chwali :)

Klaudia pisze...

Marokańska maska PO jest genialna, wiec polecam! Słoiczek rzeczywoście jest wygodny :)

Klaudia pisze...

Warto przetestować :)

Miss Marli pisze...

Nie miałam żadnej z nich :) Jednak koniecznie muszę się z którąś zapoznać, może i mi przypadną do gustu :)

Długie Włosy pisze...

Żadnej z nich nie miałam,ale wszystkie spisałam sobie i na pewno sprawdzę. Emolienty to podstawa dla moich włosów.

Szmaragd pisze...

Chyba jestem jakas zacofana... Nie mialam jeszcze żadnej z nich !

Ola pisze...

Nie znam żadnej z masek, ale współlokatorka chwaliła tą z Ziai :)

Norwegian Wdd pisze...

Mam tę z kakaową i bardzo ją sobie chwalę, jednak jest dla mnie za mało wydajna :(
Od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna Planety org. ale jakoś nie umiem się nigdy zzabrać za kupno przez internet. :)

Alice McDalvis pisze...

I dlatego chętnie po niego sięgnę, bo ostatnio Kallos przestał spełniać oczekiwania. Nuda wieje.

Justyna Wyimaginowana pisze...

O !notka dla mnie. Ciagle szukam idealnej maski dla moich wlosow. Sprobuje Isany;)

Klaudia pisze...

Na pierwszy rzut polecam arganową ISANĘ lub Timotei 'drogocenne olejki' :)

Klaudia pisze...

To tak jak i moich ;)

Klaudia pisze...

Czas zatem wypróbować :D

Klaudia pisze...

Jest bardzo fajna ;)

Klaudia pisze...

Mnie wystarcza na około 10 użyć. Jest tak tania, że uważam, że to w miarę ok ;)

Klaudia pisze...

Daj znać czy będziesz zadowolona :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger