23:08

Mięsiące w zdjęciach - marzec i kwiecień 2016

Zbieram się i zbieram do zaległych notek, ale jakoś mi nie po drodze, żeby zrobić zdjęcia włosów (i innych rzeczy też..) i z tego też względu dalej 'wisi' w próżni kwietniowa aktualizacja, dwie recenzje i... niespodzianka :D Obiecuję, że w najbliższych dniach wszystko sukcesywnie będzie się pojawiało, ale potrzebuję jeszcze 'chwili' :) Tymczasem zapraszam Was na marzec i kwiecień w zdjęciach :)




Podczas ostatniej notki z tego cyklu pisałam Wam, że w okresie wiosennym czekają mnie dwie ważne życiowe i zdrowotne kwestie. Pierwszą miały być wyniki badań, a drugą obrona pracy licencjackiej. I oto z ogromną radością dzielę się z Wami informacją, że obie wypadły dla mnie pomyślnie! :) Wyniki okazały się nie wskazywać podejrzeń lekarzy (przynajmniej na ten moment), a dyplom obroniłam na piąteczkę :D Bardzo, ale to bardzo się z tego cieszę! Nie potrafię do końca sprecyzować z czego bardziej, ale... najważniejsze jest zdrowe, więc chyba postawię na badania :) Niemniej z w końcu obronionego licencjatu też ogromnie się cieszę :) Miałam też czas, aby choć na moment wrócić do mojej pasji, którą musiałam sobie odpuścić ostatnio ze względów zdrowotnych..



MARZEC


1. To co Klaudia lubi jednak najbardziej - przygotowania do sesji <3 Ola zrobiła mi fantastyczny makijaż!
2. Urodzinki mojej przyjaciółki :)
3. Efekt pierwszej z sesji. Mojej pierwszej od dawien dawna. Barrrdzo mi tego brakowało. Już zapomniałam jak potrafi mnie to odprężyć nawet jak praca na planie trwała cały dzień :)
4. Ostatni w tym sezonie wypad na lodowisko. W tym roku nie byłam 'na lodzie' zbyt wiele razy, więc koniecnie muszę nadrobić to od października ;)
5. Tu natomiast efekt kolejnej. Pierwsze zdjęcie jakie otrzymałam ;) 



KWIECIEŃ


1. Próba przed pokazem :)
2. Przymiarka przepięknych sukienek od Agnieszki Światły <3
3. Szczęśliwe dziewuszki po obronie robiły z siebie pajace w centrum Wrocławia :D
4. Relaks w jacuzzi ;)
5. Kolejne zdjęcie z próby tylko tu już z dzieciaczkami :)
6. Mój nowy cudowny nabytek *.*



Marzec minął mi dość szybko, ale kiedy zleciał kwiecień to już zupełnie nie wiem. Błyskawicznie! Z jednej strony się cieszę, bo przybliża mnie ten gnający czas do wyjazdu i do lata i w ogóle do fajnego czasu, ale z drugiej mógłby choć odrobinę zwolnić, bo znów zaczyna mi brakować doby ;)



A jak Wam minęły wiosenne miesiące?





Pozdrawiam,
Klaudia 

29 komentarzy:

Beauty Unearthly pisze...

Lovely post dear! Have a great week! xx

Mrs Martyni pisze...

Piękne zdjęcia z sesji :)

Blanka Budzińska pisze...

Tego jacuzzi zazdroszczę! :)

ΛΝGΞLΛ pisze...

Piękne sesje :D Musze się wrócić i je dokładnie obejrzeć.
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

Mój Mały Kawałek Nieba pisze...

Prześliczne zdjęcia. Jakie ładne dziewczyny na dolnym zdjęciu :)

MissMat85 M pisze...

Sliczne foteczki, modelling to profesjonalnie? Pozdrawiam serdecznie :)

Rzetelne Recenzje pisze...

Świetne zdjęcia i piękne dziewczyny ! :)

Kochana poklikałabyś w linki w poście ?
http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
Dzięki ;*

Klaudia pisze...

Thanks! <3 xoxo, K.

Klaudia pisze...

Dziękuję Kochana ;*

Klaudia pisze...

Ja też bym tam chętnie wróciła :D

Klaudia pisze...

Dziękuję <3 Kiedyś być może zamieszczę specjalny post z większą ilością zdjęć :)

Klaudia pisze...

Dziękuję :) I w imieniu dziewczyn również :)

Klaudia pisze...

Jako nastolatka pracowałam jako modelka, miałam swoją agencję i takie tam :) Ale później straciłam do tego serce. Nie zależało mi już tak na tym zajęciu, a że kończył mi się kontrakt to... odpuściłam. Do tego wraz z początkiem studiów zaczęłam cierpieć na ciągły brak czasu. I od tamtej pory pozowałam już głównie dla siebie, a pokazy robiłam jedynie dla projektantów, których znałam już wcześniej :) Zawsze mnie to interesowało i zawsze będzie to cząstka mojego życia, moja pasja :) Ale dziś już głównie jako widz i obserwator :) Również pozdrawiam :)

Klaudia pisze...

Dziękujemy ;* Oczywiście klikam jak zawsze ;))

beautyfrommadeline pisze...

Prześlicznie wyglądasz kochana!;) I zazdroszczę tego jacuzzi;) I świetna sprawa z sesjami i pozowaniem;) Gratuluję obrony;)

Klaudia pisze...

Jeej, ile komplementów <3 Dziękuję ślicznie ;*

Patrycja Gryszko pisze...

Cudnie Ci mineło i fajnie, że podchodzisz do wszystkiego z taka radoscią :)

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

Klaudia pisze...

Grunt to pozytywne myślenie :)

Klaudia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Miss Marli pisze...

Gratuluję 5! :) Mnie też to czeka w tym roku, powoli zaczynam się stresować :D
Dobrze, że już jesteś zdrowa :*
Super zdjęcia :) Efekty sesji bardzo mi się podobają. Cudny makijaż :)

Beauty B. pisze...

Sukienki są piękne ;)

Justyna Wyimaginowana pisze...

Piękne zdjęcia i piękna Ty ! :))

MissMat85 M pisze...

Bardzo fajna pasja i musze przyznac, ze pieknie sie prezentujesz na zdjeciach :)

Nie Bieska pisze...

Mój czas również zasuwa jak szalony :)

Klaudia pisze...

Dziękuję ♡

Szmaragd pisze...

Pięknie minął Ci ten czas :-)

Długie Włosy pisze...

Cudowne zdjęcia!

Onyxia pisze...

Przepiękne zdjęcia. ;] Wiosna to cudowna pora roku.

swiaturody pisze...

Widać, że miesiące te minęły Ci bardzo przyjemnie :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger