11:19

Mamy pierwszą zwyciężczynię konkursu! Drugą wybierzecie wy :)



Przychodzę dziś do Was z miłą niespodzianką dla jednej z Was! Co prawda do konkursu zgłosiło się bardzo niewiele osób, ale i tak postanowiłam go rozstrzygnąć, żeby być fair wobec tych, którzy poświęcili swój czas i chcieli wziąć udział :)



Pytanie konkursowe brzmiało:
Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego? Z czym Ci się kojarzy? Czy jest kosmetyk, który szczególnie lubisz używać w tym czasie?
 

Wszystkie odpowiedzi bardzo mi się spodobały, ale ta chwyciła mnie za serducho jakoś najbardziej ;) Oto ona:

Przyznaję się bez bicia - do tej pory uwielbiałam lato, ale że kobieta zmienną jest, to korzystając z tego przywileju odmieniło mi się. Zakochałam się w wiośnie! Dosłownie! Po tej złej dla mnie zimie wraz z pierwszymi promieniami słońca ożyłam, śmiem twierdzić, że odmłodniałam, nabrałam energii, rozmachu, rozpędu. Uśmiech mam od ucha do ucha, nawet w tramwaju, nawet do obcych, ciągle się śmieję. Bo? Zakochałam się! W kim? W mężu! Tak - moim własnym, od nowa, na zabój i na serio. Takie odświeżenie po 5 latach małżeństwa, taka pogoda ducha, randki, kwiaty. Nie ma dla mnie nic bardziej wyjątkowego niż ta wiosna! Do tego stopnia, że nie chcę lata. Wiosno TRWAJ... w moim sercu wiecznie :) Co do kosmetyku... uśmiech wiele mi ich zastępuje, bo zamiast się malować godzinę wolę spędzić ten czas z ukochanym. Wiem, szalona ja :D


Miło mi poinformować, że zwyciężczynią (i autorką powyższej odpowiedzi) wybraną przeze mnie jest...


Gratuluję Kochana! :* :* :*



A teraz WASZA kolej!

Przedstawię Wam pozostałe cztery zgłoszenia i poproszę o Wasz wybór. Osoba z największą ilością Waszych głosów otrzyma drugie pudełeczko niespodziankę :)


Ulubiona porą roku to oczywiście lato;) Uwielbiam je za to że jest cieplutko, mogę nosić sukienki, spódniczki, szorty no i to czas urlopów;) A uwielbiam podróżować, więc głównie kojarzy mi się właśnie z przygodami, wyjazdami i fajnie spędzonym czasem. Czy są to wędrówki i wspinaczki po górach, czy relaksowanie się nad morzem - uwielbiam ten czas. Kosmetyk, jaki mi się kojarzy to krem z filtrem;) Konieczny nad morzem no i w górach. Nic więcej nie mam ochoty w siebie wsmarowywać tylko spędzać miło czas i cieszyć się urlopowym czasem;)

2. Ola S.
Uwielbiam wiosnę. Dlaczego? Wszystko budzi się do życia, na drzewach pojawiają się liście, kwiaty zaczynają kwitnąć, robi się ciepło, ale jest do wytrzymania. Jest to idealna pora na spacer czy inną aktywność fizyczną. Ponadto wiosną kwitnie bez i wiśnia - moje ulubione kwiaty! A jednym z moich marzeń jest wyjazd do Japonii wiosną właśnie, ze względu na piękny krajobraz. ;) Człowiekowi po zimnej zimie zachciewa się żyć. Kosmetykiem kojarzącym mi się z wiosną jest delikatna mgiełka zapachowa;)

Uwielbiam wiosnę! Wtedy wszystko budzi się ze snu zimowego  (nawet moje włosy). Kiedy wstaję rano,  wiem że kiedy wyjdę z domu to ujrzę rodzącą się na nowo naturę, a w tle usłyszę śpiew ptaków.  Wiosna daje mi kopa w tyłek do działania  i sprawia, że częściej się uśmiecham  ;) Kosmetykiem kojarzonym z wiosną są wszelkie kwiatowe kremy czy balsamy.


Moją ulubioną porą roku zdecydowanie jest lato. Każdy promyk słońca wywołuje u mnie uśmiech na twarzy, a ja mogę wskoczyć w swoje ulubione spodenki, czy sukienki. Uwielbiam opalanie, kąpiele w basenie, grillowanie ze znajomymi, czy rodziną oraz wieczorne spacery, gdy na dworze sprzyja pogoda. Lato kojarzy mi się również z nowymi znajomościami, które co roku nawiązuje. Wyjazdy z przyjaciółmi i najmilej spędzony czas, pełen radości i wielu wspomnień. ;) Natomiast moim ulubionym kosmetykiem w tym okresie jest mgiełka do ciała. A niezastąpionym krem z filtrem. ;)


Z tych czterech odpowiedzi wybieracie JEDNĄ i możecie oddać na nią swój głos w komentarzu ;) Wśród głosujących również rozlosuję upominek! ;) 


Jeszcze raz gratuluję Zwyciężczyni :) I trzymam kciuki za pozostałe uczestniczki konkursu ;)


Która odpowiedź przypadła Wam do gustu? ;)



Miłego dnia,
Klaudia

24 komentarze:

Beauty Unearthly pisze...

Really interesting post...thx for sharing! xx

ΛΝGΞLΛ pisze...

Ooo gratuluję :D
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

Ola pisze...

Gratuluję Nie Bieskiej ;)

hairismylife pisze...

Owszem Nie Bieska zasługuję na wygraną i również gratulacje!Moją faworytką jest Świat Urody.Dlaczego?Dziewczyna pobudziła wodze fantazji,korzystająca z życia.Pozdrawiam.Trzymam kciuki

Nie Bieska pisze...

Dziękuję dziewczyny i Tobie Klaudio :) Tym bardziej, że moja odp. była całkowicie spontaniczna :)
Co do głosowania to trudne zadanie, bo kocham góry i zapach kwiatu wiśni, uwielbiam letnie wyjazdy, a kop w tyłek mnie rozśmieszył :D
Swój głos oddaję jednak, po naprawdę długim namyśle... Oli S. z życzeniami podrózy do Japonii :)

swiaturody pisze...

Gratuluje dla Nie Bieska - piękna odpowiedź ;))

Nadia pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :D głosuję na numer 2 Olę S.

Kinga Bylina pisze...

Gratulację :)
A z pozostałych zgłoszeń najbardziej spodobała mi się odpowiedź numer 4 :) Świat Urody :)

Klaudia pisze...

Świat Urody - 1 głos

Klaudia pisze...

Ola S. - 1 głos

Klaudia pisze...

Ola S. - 2 głosy

Klaudia pisze...

Świat Urody - 2 głosy

Klaudia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oktawia i Krzysiek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oktawia i Krzysiek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oktawia i Krzysiek pisze...

Gratulacje, a moje serce skradła odpowiedź numer 4 - Świat Urody :)

Anna Sanecka pisze...

Pięknie tak zakochać się w mężu na nowo ! Świetna odpowiedź ;-)

Emilia Ciechańska pisze...

Mój głos oddaję na Świat Urody :)

Rzetelne Recenzje pisze...

Głos oddaję na świat urody :)

Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

Klaudia pisze...

Świat Urody - 3 głosy

Klaudia pisze...

Świat Urody - 4 głosy

Klaudia pisze...

Świat Urody - 5 głosów

Kathy Leonia pisze...

stawiam na 1 odpowiedź:)

Nie Bieska pisze...

Klaudio paczka doszła i nawet w najśmielszych snach nie spodziewałam się tak cudownej zawartości! Zachwyciło mnie połaczenie kosmetyków drogeryjnych i półproduktów, zwłaszcza hydrolat lawendowy, na który od dawna miałam ochotę. Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger